Ráköltöztem a gépemre

2017/10/14. - írta: csiripiszli12

Eddig a jsbin online szerkesztőt használtam főleg, ezen a héten ráköltöztem a gépemre. Most olyan programok ikonjai ülnek az asztalomon, amelyeknek a létezéséről se tudtam eddig, illetve megtanultam azt is, hogy a gépemen kódolt dolgokat hogy tudom feljuttatni az internetre.

Ezen a héten is egy másolós feladattal dolgoztam eközben, ezt a lapot kellett lemásolni. Az eredmény már az én GitHub fiókomból publikált lapon látható. A most következő kihívás, hogy a fenti lapot többnyelvű változatban is megcsináljam. Az idézetet már megkerestem magyarul, németül és franciául, most már "csak" meg kell csinálni, hogy több nyelven is olvasható legyen az oldal. Ötletem már van hozzá, hogy kezdjem el, meglátjuk majd, hogy válik be az ötlet.

UPDATE (2017.10.16.) Időközben elkészült a három másik nyelven is a footerrel ellátott változat. Itt az egyik oldal linkje, ez elvezet a többihez :)

Közben amúgy eltelt még egy hónap, "már" két hónapja tanulok kódolni. Eddig sem volt unalmas, de most kifejezetten izgalmas kezd lenni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mijutotteszembe.blog.hu/api/trackback/id/tr8112974478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása