Virágokat szeretnék rajzolni

2018/02/26. - írta: csiripiszli12

A JavaScript-feladatok közül az egyik utolsó, vagy talán az utolsó a "rajzolj valamit" feladat, és én virágokat szeretnék rajzolni.

Január elején váratlanul meghalt az anyukám, és ő nagyon szerette a virágokat, így az ő emlékére szeretnék most virágokat rajzolni. Mondjuk a focit, mármint a jó focit is nagyon szerette, és lehet, hogy focilabdával könnyebben boldogulnék, de a virágok mellett döntöttem. Ebben újdonság számomra a körív rajzolása, illetve az is szokatlan, hogy előtte pontosan ki kell számolni a kör paramétereit.

Amúgy kb. mostanra érzem magamba visszatérni az életet, úgyhogy tegnap este rajzoltam is egy ilyet (egyelőre papíron), úgyhogy most ez a terv (a kivastagított részek lennének a virág szirmai) :

img_20180226_170151.jpg

Egyébként eredetileg nem így indultam, hanem kicsi közepű virágokat akartam úgy, hogy a szirom a középtől indul (a próbálkozás: http://output.jsbin.com/hesapoq/13 - amúgy itt már nem emlékszem, miért épp így számoltattam ki a szirom paramétereit), de aztán rájöttem, hogy mivel a körök közepét kell megadni a kódban, ezért az nehezebb lenne, ezért aztán megváltozott a terv. Bár gondolom, azt is meg lehetne úgy oldani, hogy egy nagyobb sugarú körre tenni a szirmok középpontját, csak azt is előtte le kellene rajzolnom.

Szóval most ez a terv.

UPDATE (2018. 03.06.) Közben úgy döntöttem, hogy a "rajzolj bármit" feladat megoldásához beküldök egy kódot, amit csak úgy ismétlés- és szórakozásképpen írtam (itt), a virágokat pedig lekódolom, ahogy időm engedi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mijutotteszembe.blog.hu/api/trackback/id/tr713700430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása